Спасибо, ваше сообщение принято.

Наши менеджеры обработают его
и свяжутся с Вами максимально быстро.

.

.

.


Торгівля через Інтернет бурхливо розвиватися в нашій країні, але поки ще є новинкою для багатьох. У наших покупців часто виникають питання по гарантійному та сервісному обслуговуванню, а також з приводу обміну або повернення придбаної меблів. На цій сторінці ми постараємося навести повний список правил гарантійного обслуговування, обміну і повернення придбаних у нас товарів.

Всі наші товари супроводжуються офіційною гарантією виробника.

Всі наші товари супроводжуються офіційною гарантією виробника. На всі товари, що реалізуються в нашому магазині, надається гарантія, від 6 до 18 місяців, в залежності від сервісної політики виробника. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника. При отриманні меблів покупець повинен перевірити скла і дзеркала на предмет цілісності, відколів, подряпин, цілісність упаковки. У разі порушення упаковки - перевірити кількість і комплектність вкладення. При самостійній збірці. При самостійній збірці меблів покупцем, необхідно перевірити деталі на наявність шлюбу (відколів, подряпин).При виявленні браку необхідно призупинити складання, оскільки деталі меблів, зі слідами збірки, поверненню і обміну не підлягають. Зберігайте заводську упаковку до закінчення зборки, оскільки заміна шлюбу проводиться тільки в заводській упаковці. Гарантія анулюється за умови, що замінна частина вже була встановлена, або є явні ознаки того, що деталь вже була використана, наприклад, був закручений гвинт або прорізано отвір. При виявленні шлюбу повідомте до відділу рекламацій (по телефону, вказаному в товарному чеку від покупки меблів). Зберігайте до кінця гарантійного терміну товарний чек, супровідну документацію та маркувальний лист на упаковці.


Рекламації приймаються тільки при наявності самого виробу або окремих елементів і в «оригінальній упаковці». У разі недотримання вищевказаних вимог, претензії по рекламації не приймаються. Рекламації, що виникли внаслідок неправильної зборки (самостійно виробленої покупцем), доставки і підйому (самостійно виробленому покупцем) або виникли внаслідок неправильної експлуатації, усуваються за рахунок покупця.


Гарантійні зобов'язання не поширюються, якщо:

-нарушени правила і умови експлуатації меблів;
-відновлення і ремонт меблів осуществяется покупцем самостійно;
-Меблі пошкоджена в результаті дії домашніх тварин, вогню, агресивних рідин, а також з ознаками недбалого поводження;
-Змінено конструкція виробу або комплектуючих вироби покупцем;
-істек гарантійний термін;
-якщо присутні дефекти, які були повідомлені або відомі покупцеві до продажу, і через яких покупець отримав індивідуальну 
знижку, а також дефекти, за якими на меблі була знижена ціна реалізації.


Повернення товару.


Покупець має право протягом 14 днів обміняти на аналогічний або повернути придбаний товар (меблі), якщо товар не підходить формою, кольором або розміром, а також з інших причин не може бути використаний за призначенням Обмін товару (меблів) або повернення вартості проводиться, якщо :

-він не використовувався не був у збірці (монтажі);
-Зберегти його товарний вигляд, споживчі властивості, фабричні ярлики;
-не пошкоджена упаковка;
-є товарний чек, виданий покупцю разом з товаром. Розрахунок з покупцем проводиться виходячи з вартості товару на момент 
його покупки. У разі неможливості повернути гроші в день повернення товару - гроші повертаються за домовленістю сторін,
але не пізніше 7 днів.

Вам буде відмовлено в заміні товару на новий (поверненні грошей) якщо:

-з моменту покупки товару, що підлягає обміну або поверненню, пройшло більше 14 днів;
-подлежащій поверненню товар не є новим, тобто був в збірці (монтажі);
-При перевірці якості продукту виявлені ознаки стороннього втручання (збірка, спроба монтажу, відсутність або пошкодження 
оригінальної упаковки).